دادستان عمومی و انقلاب قم مطرح کرد
دستگاه قضایی با متهمان حادثه غرق شدن کودک ۸ ساله برخورد قاطعانه داشت و در این راستا ۲ تن از متهمان بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین 9 تن از متهمان مربوط به پرونده نزاع دسته جمعی خانوادگی در منطقه قلعه کامکار قم بازداشت شدند.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 20 June 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی کاهه از تشکیل پرونده قضایی در خصوص غرق شدن کودک هشت ساله‌ای در یکی از استخرهای قم خبر داد و اظهار کرد: در تاریخ 21 خرداد امسال در ساعت 17، طفل هشت ساله‌ای برای شرکت در کلاس‌های آموزش شنا در مجموعه استخرهای شهر قم واقع در منطقه پردیسان حضور یافته که متاسفانه در اثر کوتاهی و بی‌مبالاتی مربی و نجات غریق، دچار غرق شدگی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه طفل مصدوم به بیمارستان اعزام شد اما متاسفانه اقدامات پزشکی نتیجه‌ای در بر نداشته و پس از چند روز در کما بودن فوت شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی بلافاصله با خاطیان این امر برخورد کرده و در این راستا دو نفر از عاملان این حادثه بازداشت و روانه زندان شدند و همچنین استخر مذکور نیز پلمب شد.

کاهه ادامه داد: جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است و چنانچه مشخص شود افراد دیگری در این راستا مرتکب تقصیر شده و نظامات را رعایت نکرده اند، طبق موازین قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

بازداشت ۹ متهم درگیری قلعه کامکار قم

دادستان قم در ادامه بیان کرد: 9 تن از متهمان مربوط به پرونده نزاع دسته جمعی خانوادگی در منطقه قلعه کامکار قم بازداشت شدند.

کاهه افزود: تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد کلی و نهایی این پرونده ادامه دارد و اکنون آرامش به منطقه مذکور بازگشته است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار