مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم خبر داد
مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم گفت: بيش از 3 هزار و 700 نوزاد در سال 95 در بيمارستان امام رضا متولد شده است كه از اين تعداد بيش از 50 درصد به روش زايمان طبيعي بوده است.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم، داوود علیمحمدی با بیان اینکه چهار مرکز درمانی تأمین اجتماعی در استان قم وجود دارد اظهار کرد: بیمارستان امام رضا، دی کلینیک دکتر غرضی، پلی کلینیک بوعلی و 22 بهمن از جمله این مراکز هستند که در این مراکز به بیمه‌شدگان زیرپوشش خدمات درمانی رایگان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در سال 95 نزدیک به 2 میلیون بار بیمه‌شدگان به این چهار مرکز مراجعه کردند که 9 درصد رشد عملکرد وجود داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر در بیمارستان امام رضا در سال 95 از خدمات بستری بهره‌مند شدند گفت: بیش از 9 هزار نفر عمل جراحی شدند و بیش از 3 هزار و 700 نوزاد در سال 95 در بیمارستان امام رضا متولد شده است که از این تعداد بیش از 50 درصد به روش زایمان طبیعی بوده است.

وی عنوان کرد: بیمه‌شدگان بیش از 772 هزار بار به پزشکان عمومی و بیش از 167 هزار بار به متخصصان مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه کردند.

علیمحمدی با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا در مسیر دسترسی حمل و نقل و ارتباطات چند استان است گفت: این بیمارستان در مسیر دسترسی به شهرک پردیسان، مهدیه و قدس واقع شده در سال 95 بیش از 9 هزار و 700 نفر در بخش اورژانس بیمارستان زیر نظر بودند که نسبت به مدت مشابه سال 94 بیش از 37 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: میزان اقبال عمومی به بهره‌مندی از خدمات درمانی بیمارستان امام رضا سبب شده که ضریب اشغال تخت بیمارستان در سال 95 به طور میانگین به 89.5 درصد برسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم عنوان کرد: بیماران خاص مانند هموفیلی، تالاسمی و دیالیز، پیوند، MS و شیمی درمانی مورد حمایت سازمان تأمین اجتماعی است بیش از 24 میلیارد و 600 میلیون تومان از هزینه‌های این بیماران به عهده مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم در سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ویزیت و تحویل دارو مراجعه‌کنندگان به مراکز تأمین اجتماعی به شکل نسخه الکترونیک ارائه می‌شود این موضوع سبب صرفه‌جویی، کاهش زمان انتظار بیمه‌شدگان و تشکیل پرونده شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار