شهردار قم مطرح کرد
شهردار قم قم با تاکید بر اینکه مردم پیشنهادات خود را به مدیریت شهری ارائه کنند گفت: یکی از محورهای توسعه قم رسیدگی به امر گردشگری مذهبی و تقویت زیرساخت‌ها در این بخش است و نیاز داریم در این بخش مردم هم همراه ما بوده و نظرات خود را بیان کنند.
کد خبر: ۴۰۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۶ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه امسال شرایط موفقی در حوزه اسکان اضطراری در شهر قم فراهم شده است اظهار کرد: با این وجود برنامه ویژه‌ای برای سال‌های آینده داریم و می‌خواهیم کمپ‌های اصلی همچون فدک وغدیر را برای مردم نهادینه کنیم.

سقائیان‌نژاد فراهم‌آوری و تقویت کمپ‌های اسکان را در راستای احترام به مردم دانست و گفت: به دنبال این هستیم که فضاهایی پایدار و در شان مردم در شهر فراهم شده و رفاه و آسایش زائرین را در زمان حضور در قم تامین کنیم.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت‌هایی مناسب در شهر برای استفاده همشهریان قمی بیان کرد: ما باید برنامه‌های خود برای شهروندان را نیز تقویت کنیم و تنها نگاه‌مان به مسافران نباشد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مردم پیشنهادات خود را به مدیریت شهری ارائه کنند گفت: یکی از محورهای توسعه قم رسیدگی به امر گردشگری مذهبی و تقویت زیرساخت‌ها در این بخش است و نیاز داریم در این بخش مردم هم همراه ما بوده و نظرات خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه حرکت شهرداری برای تقویت امکانات قم رو به جلو است افزود: ظرفیت قم بسیار بالا است هرچند اقدامات زیادی انجام شده اما تا قله فاصله زیادی داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار