غرفه عفاف و حجاب از هفتمین روز فروردین ماه تا پایان تعطیلات نوروزی در خیمه معرفت امامزاده علی بن جعفر(ع) واقع در عوارضی قم – تهران برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، خیمه آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) در طول ایام عید امسال در محل عوارضی قم – تهران برپا شده و پذیرای خیل عظیم زائران و گردشگرانی است که از این محدوده تردد می‌کنند.

این خیمه دارای غرفه‌های مختلفی است اما به تدریج بر تعداد آنها افزوده می‌شود، از جمله غرفه‌هایی که طی روزهای آتی شاهد برپایی آن خواهیم بود، «عفاف و حجاب» است.

این غرفه سال گذشته هم فعالیت چشمگیری داشت که با استقبال گسترده مردم قم و مسافران نوروزی روبرو شد.

در این غرفه که توسط بانوان مبلغه مدیریت می‌شود، بحث تبلیغ حجاب کامل اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد به این صورت که دختران و بانوان بازدیدکننده می‌توانند به همراه چادرهایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد عکسی به یادگار بگیرند، عکسی که به صورت پوستر یا تخته شاسی چاپ شده و به آنها ارائه می‌شود و به این شکل تشویق به استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر صورت می‌گیرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این غرفه در هفته دوم تعطیلات نوروزی یعنی از روز یکشنبه هفتم فروردین ماه تا پایان چهاردهمین روز نوروز امسال برپا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار