مدیر روابط عمومی اوقاف استان قم:
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در پایان تعطیلات نوروز امسال از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری 96 تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۱ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کلاوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه با اشاره به آغاز این طرح از 26 اسفندماه سال گذشته در سطح بقاع متبرکه قم اظهار کرد: طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین ماه با برپایی خیمه‌های معرفت در ده‌ها حرم مطهر امامزادگان قم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ستاد خبری ویژه‌ای برای جمع‌آوری و انعکاس اخبار مربوط به این طرح در اداره کل اوقاف استان قم تشکیل شده و اطلاعات طرح آرامش بهاری را به صورت روزانه در پایگاه اینترنتی اوقاف و فضاهای مجازی منتشر می‌کند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه همه اخبار تولیدی به صورت منظم برای رسانه‌های مختلف نیز ارسال می‌شود گفت: بر اساس تصمیم مدیرکل اوقاف استان قم، در پایان تعطیلات نوروزی، از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، انعکاس اخبار مربوط به این طرح به صورت سیستماتیک رصد می‌شود و در مراسمی که به منظور تجلیل از فعالان و دست اندرکاران آرامش بهاری نوروز 96 برگزار خواهد شد، از دو خبرگزاری و دو سایت خبری که بیشترین آمار انتشار اخبار را داشته باشند تقدیر می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار