فاز چهار بلوار عمار یاسر باوجود برخی از قراردادها با مشکلاتی مواجه شده اما تکمیل فاز پنج این بلوار با مشارکت شهروندان در برنامه‌ریزی‌ها موردتوجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم بابیان اینکه تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد انرژی زیادی از شهرداری قم گرفته است، اضافه کرد: پروژه شهدای 15 خرداد موانع خاصی داشته اما اینکه یک پروژه 6 ماهه طی چندین سال به پایان نرسید، در شان قم نیست به همین علت تکمیل این پروژه باید با سرعت قابل‌توجهی در دستور کار قرار گیرد.

وی به تکمیل پروژه شهدای مدافع حرم، آیت‌الله بروجردی، مقداد و تونل غدیر تا پایان سال اشاره کرد و گفت: تکمیل فازهای چهار و پنج عمار یاسر تا سال 99 طول می‌انجامد به همین علت در برنامه 1400 قم پیش‌بینی‌شده و برای جذب سرمایه‌گذار موردنیاز در حال تلاش هستیم باید امنیت موردنیاز برای حضور سرمایه‌گذاران تأمین شود.

شهردار قم از آغاز پروژه‌های ایجاد سه هتل گردشگری و بیمارستان هزار تختخوابی در قم یاد کرد و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت فاینانس چندین هزار میلیارد سرمایه وارد شهر قم می‌شود که می‌تواند ظرفیت مطلوبی برای توسعه این شهر باشد.

وی با تأکید بر اینکه حرکت شهر قم به سمت آبادانی آغازشده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 800 میلیارد تومان با بانک‌های ملی، شهر، آیندگان و کوثر مستهلک کرده و امیدواریم با تخصیص 700 میلیاردتومان بدهی دستگاه‌های اجرایی حرکت جدیدی را در شهرداری آغاز کنیم.

سقائیان نژاد یادآور شد: اکنون سختی‌ها را پشت سرگذاشته و با مشارکت نمایندگان، مسئولان و رسانه‌ها در سرازیری مطلوبی قرار داریم که امیدواریم به سمت اقتصاد شهری و منظر شهر اسلامی حرکت کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار