معاون استاندار قم تأکید کرد:
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: برخورداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های زیارت باید مورد توجه مسئولان باشد و استان‌ها در این خصوص از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.
کد خبر: ۳۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 20 October 2016
به گزارش تابناک قم، یونس عالی‌پور ظهر پنج‌شنبه در نخستین نشست کمیته زیارت که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های مذهبی در این استان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برخورداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های زیارت باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و استان‌ها در این خصوص از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان لزوم رفع موانع موجود در خصوص زیارت، افزود: قوانین و آیین‌نامه‌ها باید به سمتی هدایت شود که بتوانیم از ظرفیت‌های زیارتی موجود در استان‌ها در قالب برنامه ششم توسعه استفاده مطلوبی داشته باشیم.

وی به وجود خلأهای قانونی در موضوع زیارت اشاره کرد و ادامه داد: خلأهای قانونی موجود برای فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز توسعه زیارت باید با استفاده از ظرفیت‌های ملی رفع شود.

عالی‌پور با توجه به اینکه سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر به استان قم وارد می‌شود، گفت: چنین جمعیتی ظرفیت عظیمی با خود به همراه دارد که باید از آن بهره بگیریم.

وی در پایان کمیسیون‌های بررسی قوانین، ساختار کمیته، اقتصاد مقاومتی و معاونت نظری و آینده پژوهی در امر زیارت را از کمیسیون‌های پیشنهادی در این کمیته نام برد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار