مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم از برگزاري مسابقه عكس شهروند عاشورايي با مشاركت بسيج دانشجويي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر قم خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم، حميدرضا عابدي خرسند با اشاره به برگزاري مراسمات متنوع با رسوم مختلف با حضور پرشور شهروندان در ايام عزاداري امام حسين(عليه السلام)، اظهار كرد: ثبت اين مراسمات مي تواند بستري را براي برگزاري مستمر آنها و نگاه ويژه مردم به آن فراهم كند.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم با تاكيد بر اينكه شهرداري در ايام عزاداري اباعبدالله الحسين(عليه السلام) در كنار شهروندان خدمات به عزاداران حسيني را بر عهده دارد، افزود: در طي اين ايام خادمان در شهرداري از هيچ خدمتي فروگذار نكرده و بسترهاي بسيار مناسبي را هم از نظر زيبايي و تقويت جلوه و منظر شهري متناسب با ايام عزاداري و هم از نظر نظافت شهري فراهم كرده‌اند.

عابدي خرسند با اشاره به برنامه مديريت شهري براي برگزاري مسابقه عكسي با عنوان شهروند عاشورايي، خاطرنشان كرد: با توجه به لزوم ثبت فرهنگ‌ها، آداب و رسوم مختلف در برگزاري مراسمات عزاداري، همچنين فعاليت‌هاي شهروندان براي آماده‌سازي شهر متناسب با ايام و خدمات رساني ويژه شهرداري به عزاداران حسيني، شهرداري تصميم به برگزاري اين مسابقه گرفته است.

وي با بيان اينكه مسابقه عكس شهروند عاشورايي با همكاري مشترك شهرداري و بسيج دانشجويي مركز علمي كاربردي فرهنگ و هنر قم برگزار مي‌شود، گفت: اين مسابقه در محورهاي فرهنگ شهروندي در مراسم هاي آييني، سياه پوشي مساجد و محلات در ايام محرم و صفر و خدمات رساني شهرداري به عزاداران حسيني برگزار مي‌شود.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم جوايز در نظر گرفته شده براي شركت كنندگان در اين مسابقات را مورد توجه قرار داد و گفت: به سه نفر نخست برگزيده مسابقه عكس شهروند عاشورايي جوايزي اهدا خواهد شد.

عابدي خرسند گفت: علاقمندان به شركت در مسابقه عكس شهروند عاشورايي مي توانند آثار خود را به آيدي تلگرام @qomcitizen به همراه نام و شماره تماس خود ارسال كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار