نماینده مردم قم در مجلس:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آشفتگی‌های بسیاری در زمینه بیمه‌ در کشور از نظر تنوع بیمه‌ای وجود دارد که این موضوع مشکلات بسیاری در بر خواهد داشت.
کد خبر: ۳۰۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسم بهره برداری و افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایزدی و همچنین بخش زایمان و سونوگرافی این بیمارستان گفت: اقدامات بسیار موثر و خوبی در حوزه بهداشت و درمان در استان قم رقم خورده که جا دارد از خدمات همگان به ویژه دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کنم.

وی بیان داشت: ما شاهد بودیم که در دوران دفاع مقدس کارهای درمانی پزشکان نه تنها در مراکز درمانی جنگ، بلکه در خط مقدم نیز با ایجاد اتاق های عمل صحرایی انجام می شد که در این عرصه شخص دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در عملیات‌های مختلف از جمله والفجر ۸ و همچنین در بیمارستان شهید بقایی اهواز با روحیه جهادی خدمات گسترده‌ای را انجام دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همان روحیه جهادی امروزه نیز در شخص وزیر بهداشت وجود دارد که شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از طرح‌های مهم دولت در کشور به همت ایشان و همکاران وی هستیم.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: در خصوص اجرای این طرح مشکلاتی که وجود دارد باید برطرف شود که از جمله آنها منابع درآمدی پایدار است که به عنوان یکی از نیازهای طرح به شمار می آید.

وی بیان داشت: اینکه وزیر بهداشت دارای روحیه جهادی، مذهبی و بسیجی هستند امر بسیار مهمی است و با این روحیه و انگیزه نیز خدمات رسانی گسترده ای انجام داده اند و ما نیز آماده هر گونه حمایت هستیم.

قم نباید از نظر مسائل درمانی عقب ماندگی داشته باشد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت استان قم گفت: قم نباید از نظر مسائل درمانی عقب ماندگی داشته باشد و اقدامات خوبی نیز در حال انجام است که امیدواریم هر چه سریعتر این اقدامات گسترش و بر فضاهای درمانی قم افزوده شود.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه بیوتروریسم گفت: در حال حاضر دشمن در این زمینه اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد که باید مراقب بوده و آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: بیمارهای نوظهور بسیاری وجود دارد که باید برای مقابله با آنها آماده باشیم و تلاش جدی داشته کنیم تا غافلگیر نشویم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بیمه‌ها گفت: در این زمینه آشفتگی‌های بسیاری در کشور از نظر تنوع بیمه‌ای وجود دارد که این موضوع پذیرفته نیست و مشکلات بسیاری از جمله سوء استفاده‌ها و هدر رفت منابع را در بر خواهد داشت.

حجت الاسلام ذوالنوری تأکید کرد: موضوع یکسان سازی بیمه‌ها و ساماندهی آن امر مهمی است که باید ایجاد شود و تولیت و شورای عالی بیمه‌های درمانی بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس مافی
|
Germany
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
خدا کنه مسئله یکسان سازی بیمه های درمانی عملی بشه تا شاهد این همه تفاوت در ارائه خدمات درمانی نباشیم ، از بهترین سرویس دهندگان خدمات درمانی میتوان به بیمه درمانی پرسنل شهرداری اشاره کرد که الحق و الانصاف عالیست و تشکر و قدردانی از متولیانش ضروری و از‌ جمله بدترین و مزخرف ترین سرویس دهندگان بیمه های درمانی خدمات درمانی نیروهای مسلح به خصوص ارتش را می‌توانم با ذکر دلایل قوی نام ببرم ، فقط خدا کند بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح را ارتقاء کیفی ‌‌بدهند نه اینکه بیمه شهرداری را بمانند ارتش کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار