مشاور وزیر ارشاد در امور روحانیت خبر داد:
امروز حدود 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد و در مسائل فرهنگی و هنری فعالیت خوبی دارند، همچنین در زمینه‌های دیگر مشکلات مردم نیز کانون‌های فرهنگی مساجد فعال هستند.
کد خبر: ۲۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری دومین دوره سفیران آسمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا حسینی عصر امروز در دیدار ائمه جماعات شرکت‌کننده در دومین دوره طرح سفیران آسمانی با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: در ساختار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمانی به نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد که بر اساس هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و ائمه جماعات به عنوان رئیس این کانون‌ها تعیین شدند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت افزود: امروز 23 سال از عمر این نهاد فرهنگی دینی می‌گذرد و با جمعی از برادران اهل سنت از استان کردستان خدمت شما رسیده‌ایم. این ائمه جماعات بسیار پویا و بالنده در مساجد حضور دارند و از آنجا که با فناوری نوین آشنا هستند، جمعیت بسیار خوب به ویژه جوان‌ها را جذب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز حدود 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد و در مسائل فرهنگی و هنری فعالیت خوبی دارند، همچنین در زمینه‌های دیگر مشکلات مردم نیز کانون‌های فرهنگی مساجد فعال هستند که یکی از آنها مشکلات اقتصادی بوده که در این زمینه، تمرکز ائمه جماعات بر ترویج اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی است.

حسینی خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی از رهنمودهای حضرت عالی در زمینه شیوه طرح اقتصاد مقاومتی خدمت شما رسیده‌ایم و امیدواریم که از راهنمایی‌ها شما در این زمینه استفاده کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار