سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد ماموریت های این مرکز در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 23 May 2023

به گزارش تابناک قم، عزت اله بهزادی نیا روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی افزود: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته، کارشناسان اورژانس ۱۱۵، ۹ هزار و ۲۴۶ ماموریت و در مدت مشابه امسال ۱۰ هزار و ۴۶۸ ماموریت انجام دادند.

وی با اشاره به افزایش ۷۲۹ نفره مددجویان، اضافه کرد: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته هشت هزار و ۳۸۶ بیمار و مصدوم حوادث رانندگی از خدمات اورژانس ۱۱۵ قم استفاده که این تعداد با کاهش ۱.۴ درصدی در اردیبهشت ماه امسال به هشت هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است.

بهزادی نیا با اشاره به انجام پنج ماموریت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در اردیبهشت امسال و انتقال ۱۸ مصدوم و بیمار، بیان کرد: بالگرد اورژانس نیز اردیبهشت امسال با انجام۶ ماموریت، ۱۷ مددجو را به بیمارستان منتقل کرده است.

به گفته وی، تعداد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم در اردیبهشت‌ماه پارسال ۲۵ هزار و ۴۸۴ مورد بوده که امسال با افزایش ۴.۶ درصدی به ۲۶ هزار و ۶۷۳ مورد رسید.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار