تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم در دیداری حساس از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال موفق به شکست قند کاترین آمل شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 01 December 2022

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم در هفته دوم از دور برگشت فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه نهمین روز آذر ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر میهمان خود قند کاترین آمل با نتیجه پرگل ۴ بر یک به برتری رسید.

یاران سعید قاسمی مصمم و با انگیزه فراوان برای کسب امتیاز در نیمه نخست با وجود فرصت‌های متعدد گلزنی کار را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشتند، در این نیمه ابتدا بهداد شیخ‌احمدی خرید فوق‌العاده آناصنعت در نیم‌فصل دوم دروازه حریف را گشود اما اواخر این نیمه سعید تقی‌زاده بازیکن قمی قند کاترین گل تساوی را زد.

در نیمه دوم سوران بالکانه فوتسالیست خوش‌آتیه و ۱۷ ساله آنا صنعت طلسم در نقش پاسور ظاهر شد و بهداد شیخ‌احمدی فوتسالیست خوش‌استیل آنا صنعت گل دوم را به کاملاً حرفه‌ای درون دروازه حریف قرار داد تا نماینده قم را دو بر یک پیش بیاندازد.

محمد هاتفی بازیکن چپ‌پا و تکنیکی آناصنعت پاسارگاد قم در ادامه بازی با هنرنمایی خود گل سوم را درون دروازه حریف قرار داد و اوج کار آناصنعتی‌ها گل تماشایی علی محب‌علیان بود که برای چهارمین بار دروازه تیم قند کاترین آمل را در سالن شهید حیدریان قم گشود.

در ادامه مسابقه و در دقایق پایانی تیم میهمان از روش پاورپلی استفاده کرد اما با درخشش امیر اربابی دروازه‌بان آماده این روزهای آناصنعت پاسارگاد به توفیقی دست پیدا نکرد تا یاران سعید قاسمی با نتیجه جالب توجه ۴ بر ۱ حریف خود را شکست داده و سه امتیاز این مسابقه مهم را به شیرینی قند از قند کاترین بگیرند.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۸ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال ایران قرار گرفت تا از منطقه خطر جدا شده و با امیدواری بیشتر در هفته شانزدهم به میهمانی فرش‌آراء مشهد برود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار