تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای آشوب‌های ساختار شکنانه اخیر را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 24 September 2022

به گزارش تابناک قم، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای با محکومیت آشوب‌های ساختار شکنانه اخیر برخورد قاطع با عوامل این ناآرامی‌ها را از دستگاه‌های مسئول خواستار شده است.

در این بیانیه آمده است: تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، در وهله اول این حرکات بزدلانه را محکوم می‌کند و در وهله دوم از تمام نهاد‌های مسئول، اجرای قانون و اشد مجازات را برای کسانی که امنیت و آرامش کشور را به خطر انداخته اند مطالبه می‌نماید، تا آرامش به این کشور بازگردد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران، شما به خویی می‌دانید که دین وارزش‌های اسلامی در کشور ما دارای ریشه‌های عمیق تاریخی است و از همین رو واژگان کلیدی همچون قرآن و اهل بیت علیهم اسلام، اربعین، سید الشهداء علیه السلام، ایثار، شهادت و دفاع مقدس از جایگاهی بسیار والا در دل آحاد ملت انقلابی و مؤمن ایران برخوردارند.

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که از برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی که موجب اتحاد و وحدت هر چه بیشتر بین دو کشور دوست و برادر ایران و عراق و تقویت مضاعف جبهه مقاومت گردید سخت برآشفته و هراسانند، با سوء استفاده از یک حادثه تلخ که مسئولان محترم مشغول بررسی و روشن ساختن آن هستند تلاش می‌کنند تا با کم‌رنگ نمودن آثار این اجتماع عظیم و پر برکت و با استفاده از ظرفیت رسانه، اقتدار نظام اسلامی را خدشه دار کنند.

از این رو به بهانه حادثه فوت یکی از شهروندان این مرز و بوم، با حمله به نیروی خدوم انتظامی و نیز هجمه به مقدسات دین و انقلاب اسلامی همچون سوزاندن قرآن کریم و بارگاه امام زادگان و مساجد و تعرض به نوامیس این کشور، احساسات مردم را برانگیخته و موجبات آزار آن‌ها و تخریب اموال عمومی و مردمی را فراهم آوردند.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، در وهله اول این حرکات بزدلانه را محکوم می‌کند و در وهله دوم از تمام نهاد‌های مسئول، ۰اجرای قانون و اشد مجازات را برای کسانی که امنیت و آرامش کشور را به خطر انداخته اند مطالبه می‌نماید، تا آرامش به این کشور بازگردد. از مسئولان محترم تقاضا داریم که در برابر این هنجار شکنی‌ها قاطعانه بایستند و مسببان و مباشران آن را به سزای اعمالشان برسانند. از همه متدینان عزیز هم که با مرزبندی با این آشوب گران، دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام گذاشتند صمیمانه تقدیر و تشکر داریم..

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار