فرمانده نیروی انتظامی استان قم از دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری از شهروندان قمی با روش ارسال پیامک جعلی ابلاغیه ثنا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 16 August 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از شهروندان استان قم شکایت خود را مبنی بر کلاهبرداری اشخاصی از طریق ارسال پیامک جعلی ابلاغیه ثنا و نصب بد افزار از این طریق و در ادامه هک اطلاعات بانکی آنها به پلیس قم ارائه کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در پی این شکایت‌ها از سوی شهروندان قمی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا با هماهنگی دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: با تلاش‌های گسترده صورت گرفته از سوی مأموران پلیس فتا استان قم سرکرده این باند کلاهبرداری در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و دستگیر شد.

سردار میرفیضی ادامه داد: این متهم همچنین در مواجهه با مستندات و شواهد موجود کلاهبرداری به همکاری با ۵ نفر دیگر در استان‌های دیگر اعتراف کرد.

وی گفت: تلاش‌ها در راستای دستگیری افراد دیگر این باند ادامه دارد و سرکرده باند نیز برای انجام سایر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ضمن تاکید بر هوشیاری شهروندان در خصوص مراقبت و جلوگیری کلاهبرداری‌ها از طریق فضای مجازی گفت: شهروندان قمی در صورت مواجهه با مصادیق اقدامات مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار