استراحت خود خواسته آقای نماینده یا خدمت در دولت؟
احمد امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس در دیدار با مدیران رسانه استان قم گفت: فکر میکنم سه دوره کاندیداتوری برایم کافی است و‌ میخواهم به استراحت بروم.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 15 August 2022

امیرآبادی: به استراحت می روم، سه دوره نمایندگی کافی است

به گزارش تابناک قم، احمد امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران رسانه های استان و در پاسخ به کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در دوره بعد اذعان کرد:

بنده مدتی است اغلب در بین دوستان اعلام کرده ام دوره بعد احتمال کاندیداتوری ام برای مجلس بسیار کم است و سه دوره نماینده بودن را کافی می دانم. البته که برخی به بنده لطف دارند و متقاضی حضور من در قم هستند.

امیرآبادی افزود: سه فردی که برا نمایندگی انتخاب می شوند باید همسو و همفکر باشند تا استان دچار مشکل نشود و وحدت بین نمایندگان جهت خدمت به مردم، خراب نشود.

نماینده قم ادامه داد: اگر در دوره بعد احساس کنم همفکری و وحدت خوبی با دیگر نمایندگان قم دارم باز هم کاندیدا می شوم؛ اما اگر با هم همفکر نباشیم چنین کاری را نمی کنم.

از صحبت های نماینده قم می توان برداشت کرد وحدت رویه و همسویی اولیه ای که در بین نمایندگان قم‌ جریان داشته کمرنگ شده است که از جمله این مباحث می توان به نماینده معین بودن امیر آبادی پس از رفتن زاکانی به شهرداری تهران، اشاره کرد.

امیر آبادی،‌ ذوالنوری و زاکانی سه نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بودند که هر سه در لیست‌ شورای هماهنگی اصولگرایان قم‌ حضور داشته و با رای بالایی به مجلس راه یافتند. در این میان اما زاکانی پس از انتخابات ریاست جمهوری کرسی شهرداری تهران را برگزید و این امر مورد انتقاد بسیاری از جمله امیر آبادی واقع شد. انتقادی که در نهایت حتی منجر به عذرخواهی ایثارگرایانه امیرآبادی از مردم قم شد و در رسانه ها بازتاب زیادی داشت.

امیرآبادی همچنین در بخشی از سخنان ابراز کرد در دوران بعد از انتخابات امکان حضورش در دولت فراهم بوده و به علت رفتن زاکانی به شهرداری تهران از این امر پا پس کشیده. این سخنان و اعلام توانایی فعالیت امیر آبادی در بدنه دولت و وجود نام او در لیست های احتمالی آیت الله رئیسی برای دولت، این احتمال را قوت می بخشد تا امیرآبادی پس از پایان دوره نمایندگی اش در دولت حضور یابد.

گمانه زنی ها پیرامون حضور یا عدم حضور افراد، حواشی است که تا انتخابات جریان خواهد داشت اما باید دید شورای هماهنگی اصولگرایان قم رفتن زاکانی را درس عبرتی می داند و دست از حمایت کاندیدای پروازی خواهد کشید یا خیر؟

در انتخابات شورای شهر نیز عده ای با بی مهری و برای رای بیشتر به لیست شورای اصولگرایان پشت پا زده و وارد لیست های دیگر شدند که مناسب است تا بزرگان این شورا در انتخاب و بررسی های خود دقت نظر بیشتری به خرج دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار