معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تحول در حوزه اداری است و در استان قم این تحول به‌ صورت گام‌به‌گام آغاز شده، گفت: برای این تحول سندی توسط دولت تهیه‌ شده ولی در استان این کار زودتر آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 13 August 2022

به گزارش تابناک قم، سید مهدی قریشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر لزوم اصلاح فرآیندهای اداری اظهار داشت: متأسفانه نظام‌های اداری بسیار خسته، کند و قدیمی بوده که در این زمینه نیاز به یک انقلاب اداری داریم که این تحول شامل قوانین، ساختارها، آموزش و غیره است.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تحول در این حوزه بوده و در استان قم این تحول به‌صورت گام‌به‌گام آغاز شده است، تصریح کرد: برای این تحول، سندی نیز توسط دولت تهیه‌شده ولی در استان این کار زودتر آغاز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تأکید بر اینکه مجلس هم این اقدام را همراهی می‌کند و تصویب اصلاح قانون صدور مجوزها گامی در همین زمینه انقلاب اداری است، خاطرنشان کرد: نارضایتی‌هایی که در بین کارکنان دولتی وجود دارد، از برخی از تبعیض‌ها ناشی می‌شود که دولت برای این کار نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار