معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم پارک هزار هکتاری کوهستان را از پروژه‌های مهم قم دانست و گفت: باید از این پروژه حمایت شود تا کار با جدیت دنبال شود و زودتر به نتیجه برسد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 10 August 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان که در سالن جلسات دفتر امور فنی و زیربنایی استانداری قم برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های پل امامزاده اسماعیل و پل روستای باقرآباد، اظهار کرد: صفرتاصد این پروژه را باید آب منطقه‌ای پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی باید ظرف مدت یک ماه طرح آبخیزداری بالا دست آن را ارائه کند، مطرح کرد: آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن طرح ساماندهی رودخانه با استفاده از خاک را آماده کنند و با مشارکت یکدیگر با حداقل هزینه آن را عملیاتی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه با استفاده از گاردریل و نرده باید نسبت به ایمن‌سازی این پل اقدام شود، عنوان کرد: این پروژه باید ظرف مدت یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و مسئولیت آن برعهده بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای خواهد بود.

وی در خصوص گزارش بازدید از پروژه پارک هزار هکتاری کوهستان، خاطرنشان کرد: جلسه مجدد کمیته فنی در این راستا باید برگزار شود و شهرداری استدلال‌های خود در این خصوص را ارائه کند.

معتمدی با بیان اینکه هزینه کردن شهرداری در این منطقه و پارک هزار هکتاری ارزش دارد، تصریح کرد: باید حمایت لازم از این‌گونه اقدامات را انجام دهیم تا اجرای پروژه‌های هزار هکتاری ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای کیفی‌سازی پروژه‌ها اقدامات لازم انجام شود، یادآور شد: شهرداری هم باید به نقطه نظرهای کمیته فنی توجه داشته و آن‌ها را مدنظر قرار دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در ادامه در خصوص گزارش بازدید از پروژه احداث مرکز جامع سلامت امام حسین(ع) و پیامبر اکرم(ص)، بیان کرد: تاسیسات، راه‌پله، آسانسور و سرویس بهداشتی از بخش‌هایی پراستفاده در پروژه‌های علوم پزشکی و آموزرش و پرورش است که باید با دقت بیش‌تری احداث شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار