مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: در اراضی 32 هکتاری شهرک پردیسان در نهایت 2 هزار و 300 خانواده معادل 8 هزار نفر سکونت خواهند کرد و 30 درصد از خانه‌های این اراضی به‌صورت ویلایی احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 29 June 2022

به گزارش تابناک قم، علیرضا خاکی در جلسه ستاد بازآفرینی استان که در سالن جلسات سازمان قطار شهری برگزار شد، اظهار داشت: در صورت دریافت مجوز ماده ۴، امکان اضافه کردن برخی بلوک‌ها به اراضی ۴۸ هکتاری فراهم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: در خصوص اراضی ۳۲ هکتاری نیز چندین جلسه برای بهره‌گیری از ظرفیت آن در طرح‌های بازآفرینی شهری انجام‌گرفته است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی از این اراضی، ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و خانه‌های در حریم دکل فشارقوی برق است، افزود: از نظر ضوابط شهرسازی، شهرک مدرنی در این اراضی پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، محلاتی نظیر شهرک فاطمیه، شیخ‌آباد، اسماعیل و غیره از محلات هدف در بهره‌گیری از اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان هستند.

خاکی خاطرنشان کرد: در اراضی ۳۲ هکتاری شهرک پردیسان در نهایت ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده معادل ۸ هزار نفر سکونت خواهند کرد و ۳۰ درصد از خانه‌های این اراضی به‌صورت ویلایی احداث می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار