معاون وظیفه عمومی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم ، لیسانس ،فوق لیسانس و دکتری در بهمن ماه 1400 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 18 January 2022

به گزارش تابناک قم، ولی ترابی اظهار کرد: همه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم ،لیسانس،فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و دوم بهمن ماه دریافت کرده اند ،می بایست راس ساعت 7 صبح روز شنبه مورخه دوم بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس( حدفاصل عوارضی قم کاشان- و عوارضی قم تهران بعد از اداره راه و شهرسازی، معاونت وظیفه عمومی ) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ،می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور ،بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان قم تصریح کرد: اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور،براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می شود.

وی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

ترابی گفت: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون(مننژیت و کرونا)، و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه ،کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان قم تاکید کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار