استاندار در سفر یک روزه به بخش سلفچگان ضمن بازدید از سایت ۱۸ هکتاری پسماند ویژه شهرک صنعتی سلفچگان گفت: ظرف دو هفته آینده باید متولی اصلی این سایت مشخص و تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 15 January 2022

به گزارش تابناک قم، استاندار در سفر یک روزه به بخش سلفچگان ضمن بازدید از سایت ۱۸ هکتاری پسماند ویژه شهرک صنعتی سلفچگان گفت: ظرف دو هفته آینده باید متولی اصلی این سایت مشخص و تعیین تکلیف شود.

آقای شاهچراغی افزود: در حال حاضر هیچ یک از سازمان‌ها و نهاد‌ها از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی، سازمان صنعت، معدن، تجارت و اداره کل محیط زیست مسئولیت اداره این سایت را به عهده نمی‌گیرند که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

ضرب الاجل دو هفته‌ای برای تعیین تکلیف سایت پسماند سلفچگان

وی با بیان اینکه ضعف در مدیریت سایت پسماند ویژه شهرک صنعتی سلفچگان باعث بروز مشکلات زیست محیطی متعددی شده خاطرنشان کرد: آب، خاک و هوای این منطقه با تأثیر گرفتن از آلودگی‌های زیست محیطی این سایت دچار مخاطرات بسیاری شده و زیست مردم را با مشکل مواجه کرده است که باید هرچه سریعتر به این وضعیت رسیدگی شود.

ضرب الاجل دو هفته‌ای برای تعیین تکلیف سایت پسماند سلفچگان
استاندار امروز همچنین از جاده دسترسی به روستای تاج خاتون نیز بازدید کرد.

مسیر دسترسی به روستای تاج خاتون به طول ۷۰۰ متر و در عرض ۲۶ متر در شش سال گذشته نیمه کاره باقی مانده است.

اقای شاهچراغی در این بازدید با اشاره به وجود ۳۰ معارض برای اجرای این طرح گفت: فرمانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظفند ظرف یک ماه آینده به روش‌های قانونی با این معارضین این طرح به توافق برسند.

استاندار قم امروز همچنین از دو مدرسه فرسوده در بخش سلفچگان هم بازی کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از عمر بنا در این مدارس می‌گذرد خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و همچنین خیران مدرسه ساز باید هر چه سریعتر نسبت به نوسازی و بازسازی این مدارس اقدام کنند.

ضرب الاجل دو هفته‌ای برای تعیین تکلیف سایت پسماند سلفچگان

آقای شاهچراغی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های متولی نیز موظف به همراهی و همکاری برای ساخت این مدارس هستند افزود: بروز هرگونه حادثه‌ای در این مدارس عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

استاندار امروز همچنین ضمن زیارت گلزار شهدای سلفچگان در نمازجمعه این بخش نیز شرکت کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار