معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم از برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی زندانیان با مهارت‌های زندگی و دانش رفتاری در اردوگاه حرفه آموزی، زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان قم خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 05 December 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۶ دوره کارگاه آموزشی ۱۵ ساعته طرح هجرت با ۱۸۰ مخاطب و به میزان ۲۷۰۰ نفر ساعت در اردوگاه حرفه آموزی، زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان قم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شده است.

 وی افزود: از آنجا که ریشه بسیاری از جرایم در فقدان مهارت‌های زندگی و دانش رفتاری است، دوره‌های هجرت با رویکردی نوین و با لحاظ نمودن نیازهای مخاطبین، برای گروه‌های مخاطب زندانیان توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه طراحی شده و توسط مربیان آموزش دیده و متخصص اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم تصریح کرد: هویت یابی فردی و اجتماعی، رسیدن به احساس ارزشمندی، خودآگاهی و شناخت خویشتن، افزایش اعتماد به نفس و کنترل ذهن از افکار منفی، پیشگیری از استرس، افسردگی و مهارت ارتباط موثر از جمله سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی برای مخاطبان است.

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره فردی، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز از دیگر موارد دنبال شده در این دوره‌ها بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار