باشگاه پوریای پهلوان با کسب پنج عنوان نخست روی سکوی قهرمانی رقابت‌های سال 1400 کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان قم جای گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 30 November 2021

به گزارش تابناک قم، مسابقات کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان قهرمانی استان قم با عنوان گرامیداشت هفته بسیج  و حضور تعداد ۱۲۰ کشتی‌گیر به نمایندگی از ۹ باشگاه فعال این رشته به انجام رسید و شرکت کنندگان در هفت دوره برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

در مجموع تعداد ۱۷۰ کشتی برگزار شد و مسابقات این دوره با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در حالی به پایان رسید که رقابت آزاد کاران با قضاوت داوران کمیته داوران هیات کشتی به انجام رسید و کشتی‌گیران قمی در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برابر یکدیگر به میدان رفتند.

با پایان این مسابقات و در وزن ۵۷ کیلوگرم هادی رضایی از باشگاه پوریای پهلوان به مقام نخست رسید، در وزن  ۶۱ کیلوگرم حافظ رضایی دیگر کشتی‌گیر باشگاه پوریایی پهلوان قهرمان شد و هم تیمی وی در وزن ۶۵ کیلوگرم یعنی رضا سعادت نیز مقام نخست این مسابقات را به باشگاه پوریای پهلوان برد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم طاها احمدی از باشگاه کشتی سامان‌لو روی سکوی نخست جای گرفت، در وزن ۷۴ کیلوگرم امیرحسین همایی چهارمین قهرمانی را برای باشگاه پوریای پهلوان به ارمغان آورد، در وزن ۷۹ کیلوگرم اسلام شکوهی‌راد کشتی‌گیر با تجربه قم که سابقه حضور در میادین برون‌مرزی را دارد عنوان قهرمانی را نصیب باشگاه زنده‌یاد سلطان‌نژاد کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علی ربیعی پنجمین قهرمانی را به باشگاه پوریای پهلوان برد، در وزن ۹۲ کیلوگرم یوسف سبزی و در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا سنایی کشتی‌گیران باشگاه جهان پهلوان تختی به مقام قهرمانی رسیدند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سیدعلی سهیلی از باشگاه سلطان‌نژاد رتبه نخست را به دست آورد.

در رده‌بندی نهایی بخش تیمی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان قم باشگاه پوریای پهلوان عنوان نخست را کسب کرد و تیم‌های سلطان‌نژاد و جهان پهلوان تختی به ترتیب دوم و سوم شدند، در حالی که مسوول دبیرخانه این مسابقات علیرضا حسن‌زاده و اکبر شاه‌علی‌لو بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار