۶ قصه گوی برتر قمی برای برگزیده شدن جهت حضور در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 20 October 2021

به گزارش تابناک قم، مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رقابت شش قصه گوی برتر استان برگزار شد.

بر این اساس قصه گویان برتر قم از طریق امکان ارتباط زنده تصویری، اجراهای خود را برای داوران ستاد مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

در این مرحله از جشنواره، ایمانه خلیلی با قصه «ایوانی رو به جاده»، فهیمه مرزبان با قصه «جادوگر مغرور»، مهین رئوف با قصه «بدترین جشن تولد مار بوآ» در بخش مردان و زنان و همچنین محمدامین اصغری با قصه «خانه پر سر و صدا»، زهرا علیئی با قصه «افسانه گل های آبی» و فاطمه کدخداقلی با قصه «عطسه فیل» در بخش دختران و پسران جشنواره منطقه ای قصه گویی کانون استان قم حاضر بودند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» شامل بخش های«ملی»، «بین المللی»، « برترین قصه های کشور» و « قصه زندگی من» با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی) برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار