فرمانده انتظامی قم:
سردار میرفیضی گفت: ۴۰۰ طاقه پارچه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در آزاد راه کاشان - قم کشف شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 11 October 2021

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی قم،گفت: در پی کسب خبری از پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون از مبدا استان‌های جنوبی به شمال کشور، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قم، افزود: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی استان به محور‌های مواصلاتی مورد نظر اعزام و سرانجام خودرو مذکور را در اتوبان کاشان - قم مشاهده و توقیف کردند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: راننده اذعان نمود، کامیون به مقصد یکی از شهر‌های شمالی در حال طی مسیر بوده و محموله بارگیری شده سبوس است، بنابر این یک فقره بارنامه ارایه داد، که در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان، کامیون به همراه راننده به یگان منتقل و در بازرسی صورت گرفته ۴۰۰ طاقه پارچه، هفت هزار و ۳۲۰ عدد شیرآلات و اتصالات و ۷۱۰ ثوب پوشاک فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی قم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و در نهایت متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان تحویل داده‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار