استاندار قم ضمن هشدار به مراکز سقط جنین غیر قانونی در قم خاطرنشان کرد: با این مراکز به صورت جدی برخورد می‌شود و متقبل جریمه سنگینی خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ 25 May 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری ظهر شنبه در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: ما مسؤولان موظف هستند تا در راستای تحقق فرمایشات و اوامر مقام معظم رهبری هیچ خللی در مسیر کشور ایجاد نشود و ادامه دهنده سیر شهید آیت الله رئیسی باشیم.

استاندار قم بیان کرد: برای کاهش تلفات و آسیب‌های ناشی از تصادفات شهری باید رانندگان جریمه شوند همچنین موجب کاهش آمار مرگ و میر در این راستا شود.

وی ابراز کرد: دستگاه‌ها می‌بایست به مساله اعتیاد با برگزاری آموزش‌های لازم و منعطف کردن مشکلات فراگیر آن اهتمام داشته باشند، چراکه امروز یکی از عوامل طلاق بشمار می‌آید تا در این راستا بتوان کانون گرم خانواده را حفظ کرد.

آقامیری ادامه داد: جوانان باید برای ازدواج حمایت شوند و سازمان‌ها و مجموعه‌ها بایستی به این موضوع اهتمام داشته باشند ضمن اینکه وام‌های ازدواج و فرزندآوری مستلزم پیگیری است تا فرآیند آنها تسریع پیدا کند.

وی عنوان کرد: صدا و سیما می‌بایست بر مساله فرزندآوری متمرکز باشد و شهرداری نیز با ایجاد فضای شهری ضمن ترویج فرهنگ جمعیت جوانی و فرزندآوری باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار قم ضمن هشدار به مراکز سقط جنین غیر قانونی در قم خاطرنشان کرد: با این مراکز به صورت جدی برخورد می‌شود و متقبل جریمه سنگینی خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار