محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان قم

رئیس پلیس راهور استان قم: از صبح روز پنج شنبه محدودیت‌های ترافیکی برای رفت و آمد خودرو‌ها در اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 17 March 2022

به گزارش تابناک قم، سرهنگ صدفی افزود: رفت و آمد در رینگ داخلی مسجد جمکران فقط به خودرو‌های امدادی و انتظامی اختصاص داده شده و پارکینگ‌ها نیز بر اساس محدودیت‌های خاص در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مسیر رفت از میدان شاه محمد قاسم به سمت مسجد مقدس جمکران برای عابرین پیاده و مسیر برگشت هم برای حمل و نقل عمومی و جا به جایی مسافران در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان در خصوص ورود خودرو‌های مسافران به قم هم گفت: مسافران نیمه شعبان از مسیر بلوار امام علی (ع) به سمت میدان امام حسن (ع) و خیابان انتظار وارد رینگ اصلی و پارکینگ‌های اصلی و اطراف جمکران می‌شوند.

سرهنگ صدفی افزود: به هیچ عنوان تردد در رینگ داخلی مسجد جمکران وجود نخواهد داشت و صرفا خودرو‌های امدادی و نیروی انتظامی تردد دارند.

وی با بیان اینکه ۱۵ پارکینگ برای زائرین در نظر گرفته شده از همشهریان قمی هم خواست تا جای امکان از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند و از خودرو‌های حمل و نقل عمومی استفاده شود تا ترافیک کمتری را تجربه کنیم.

به گفته وی، محدودیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم جشن نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار