همزمان با ایام شهادت دومین امام همام(ع) بیش از ۵۰ مجموعه مقاله با موضوع حضرت امام حسن مجتبی(ع) در فضای مجازی بارگذاری شد.
کد خبر: ۹۹۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 06 October 2021

به گزارش تابناک قم، همزمان با آغاز دهه سوم ماه صفر و ایام شهادت امام مجتبی، موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان اقدام به انتشار بیش از ۵۰ مقاله خواندنی پیرامون این امام همام در بستر فضای مجازی کرد.

نگاهی به کودکی و نوجوانی حضرت، بررسی فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی امام حسن(ع)، ۲ سند روشن بر مظلومیت سبط اکبر، وصیت امام حسن به برادرش امام حسین، نگاهی به واپسین روزهای عمر امام حسن، انتظارات امام حسن از شیعیان، اهل‌بیت در کلام امام حسن، پیشوای دوم، سبک زندگی از منظر امام، امام مجتبی(ع) و مساله امامت اُمت، شخصیت علمی امام حسن و برگی از درخت فضیلت نیز از عناوین این مجموعه مقاله‌ها است.

همچنین کریم اهل‌بیت، اخلاق امام حسن، قرآن در سخن امام مجتبی، پرتوی از زندگی امام حسن (ع)، امام مهدی(عج) فرزند امام حسن یا امام حسین(ع)؟، همراه با پیامبر(ص)، تاریخ شهادت و مدت عمر آن حضرت در وقت شهادت، تواضع و فروتنی امام حسن، صبر در سیره امام حسن، تحلیلی از شخصیت و قیام امام حسن و بررسی تاریخ حرم ائمه بقیع (ع) نیز از جمله دیگر عناوین خواندنی این مجموعه مقاله‌ها می‌باشد.

گزارش حاکیست: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://www.erfan.ir/farsi/article/lists/۵۰۲ به تمامی مقاله‌های این بخش دسترسی رایگان داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار