ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک قم در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۹۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 15 September 2021

تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی و المپیکی استان قم

به گزارش تابناک قم، صبح سه شنبه در مراسمی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد از حسین گلستانی و سید حسین حسینی جد دارنده مدال طلا مسابقات والیبال نشسته، محمد محمد نژاد و رضا عیوضی در رشته بسکتبال با ویلچر مسابقات پارالمپیک و علیرضا نجاتی ملی پوش قمی کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تقدیر مالی و معنوی به عمل آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این دیدار گفت: حضور ۵ نماینده از استان قم در آوردگاه المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو یک آمار بی‌نظر، هم از نظر کیفی و هم ازنظر کمی می‌باشد که این ماه حصل تلاش و زحمات صادقانه ورزشکاران، مربیان و مسئولین هیأت‌های ورزشی استان می‌باشد.

رسول منعم ضمن عرض تبریک به دو ورزشکار ارزنده والیبال نشسته، جهت کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های پارالمپیک افزود: کسب عنوان قهرمانی در این آوردگاه بزرگ، قطعاً بدون تلاش و حمایت خانواده‌های محترم شما ورزشکاران به دست نمی‌آمد و خداوند را شاکریم که با کسب مدال طلا حسین گلستانی و سید حسین حسینی جد در این رقابت‌ها شادی را برای مردم استان قم به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: ناکامی در کسب مدال، چیزی از ارزش‌های علیرضا نجاتی، محمد محمد نژاد و رضا عیوضی کم نخواهد کرد و تمام سعی و تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی برای حضور موفق این ورزشکاران در رقابت‌های پیش رو خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار