با سخنرانی قاضی زاه هاشمی برگزار می‌شود
دبیرکل تشکل انقلابی سعدا از برگزاری همایش تبیین ضرورت و اهداف پیگیری طرح شکایت از رییس جمهور در روز 28 دی ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 16 January 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام رضا نصیرپور امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عزم برای تشکیل این تشکل قریب به یک سال است که تحقق پیدا کرده است، بیان کرد: در اولین عملیات جدی طرح ابطال کید دشمن را حسب فرمان مقام معظم رهبری در 2 شهریورماه و 5 آذرماه سال جاری در دستور کار قرار داده و بهترین راه را برای برخورد با جریانی که حاکمیت را ناکارآمد کرده و معیشت ملت را با مشکلات شدید مواجه کرده، برگزیده است.

وی تصریح کرد: ما با راهکار قانونی و به اصطلاح آتش به اختیار تمیز، شکایت ملت به کمیسیون اصل نود مجلس از حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رییس جمهور کشور و کسی که مسؤولیت اصلاح امور بر عهده اش است را در دستور کار قرار داده و به همین دلیل پس از هماهنگی با سایر نیروهای انقلابی در تهران و هماهنگی با رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اقدام به تأسیس سایت اصل 90 «asle90.24on.ir» کرده ایم که بحمدالله با استقبال چشمگیر مردم خوب و فهیم و غیرتمند ایران اسلامی مواجه شده و بیش از 166 هزار شکایت در این سامانه ثبت کرده اند که این موضوع از یک مسؤول رده بالا در کشور بی سابقه بوده و این نشان دهنده عمق فهم و درک ملت خوب ما برای اصلاح مفاسد از طریق ساختارهای قانونی کشور است.

دبیرکل تشکل انقلابی سعدا یادآور شد: مردم ما نشان دادند که حاکمیت و ساختارهای قانونی کشور را می‌شناسند و آنها را پذیرفته اند و مصمم هستند که از طرق عقلایی، کشور را آباد و پیشرفته تحویل نسل‌های آینده بدهند.

وی بیان کرد: در همین خصوص یکشنبه شب 28 دی ماه سال جاری همایشی در راستای تبیین ضرورت و اهداف پیگیری طرح شکایت از آقای روحانی برگزار خواهیم کرد و به همین وسیله از مردم خوب و شریف قم دعوت می کنیم که در این جلسه حضور داشته باشند.

نصیرپور با بیان اینکه قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش به سخنرانی می‌پردازد یادآور شد: کلیپی نیز از حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر رییس کمیسیون اصل نود مجلس پخش خواهد شد و از دیگر مهمانان بهره‌مند خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: علمای اسلام و شریعت موظف هستند که دین و عدالت را در جامعه حسب امر قرآن و عترت پیاده کنند، به همین دلیل روحانیت جوان و انقلابی همچون سلف صالح خودش تصمیم و عزم جدی دارد که در گام دوم انقلاب دولت اسلامی را مبتنی بر مبانی اسلام ناب پس از حکومت اسلامی تشکیل دهد.

دبیرکل تشکل انقلابی سعدا یادآور شد: جمعی از فضلا و اساتید حوزه علمیه قم تشکلی را با نام «سعدا» ایجاد کرده اند و بنا دارند با هم افزایی برنامه ریزی های دقیق و بنا بر اولویت سنجی و طرح های عملیاتی ناظر به واقع میدان جامعه و حاکمیت قدم به قدم این مهم را که همان تشکیل دولت اسلامی است را به انجام برسانند.

وی خاطرنشان کرد: رویش های انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه و شاگردان امام خامنه ای به طور قطع به فضل الهی گام دوم انقلاب اسلامی و تشکیل دولت کریمه اسلامی را محقق خواهند کرد و تردید نداشته باشید که تمام مژده ها و بشارت های رهبری به عزم جزم جوانان مؤمن انقلاب کشور به ویژه روحانیت جوان انقلاب با همراهی عموم ملت شریف ایران تحقق پیدا خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار