هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در اندیشه کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 26 October 2020

به گزارش تابناک قم، تیم هندبال پاس ناجای قم که با هدایت علی ربیعی و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هندبال قم در کنار چند هندبالیست غیر بومی در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران حضور یافته، اکنون یکی از شانس‌های صعود به مرحله نهایی محسوب می‌شود.

مردان هندبالیست تیم پاس ناجای قم با وجود مواجهه با محدودیت‌های مالی در لیگی که با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود، تا کنون نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند و با دو پیروزی و یک شکست در جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی با چهار امتیاز در مکان سوم جدول هستند.

این در حالی است که تیم‌های اول و دوم جدول گروه نیز امتیازی مشابه تیم پاس ناجای قم دارند و بر این اساس فرصت بسیار مغتنمی برای حضور هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در مرحله نهایی این فصل وجود دارد، به شرط اینکه نماینده قم نتایج خوب خود را در بازی‌های باقی مانده مرحله گروهی نیز تکرار کند.

تیم پاس ناجای قم در نخستین بازی این فصل با حساب 34 بر 22 به تیم مطرح و با سابقه ذوب‌آهن اصفهان باخت اما بازی دوم خود را برابر تیم پرسپولیس بهبهان با برتری 30 بر 29 پشت‌سر گذاشت و در سومین رقابت این مرحله نیز با نتیجه 22 بر 16 تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد.

نماینده لیگ برتری هندبال استان قم این روزها مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی خود است تا از دو هفته دیگر وارد مرحله جدیدی از پیکارهای فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان ایران شود، در حالی که مرحله نخست مسابقات لیگ برتر هندبال مردان با مجوز ستاد مقابله با کرونا به شکل متمرکز در تهران انجام شد و بازی‌های دور برگشت نیز از 20 آبان ماه طبق برنامه فدراسیون بار دیگر در شهر تهران به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار