رئیس هیأت ترای‌اتلون استان قم از اعزام ورزشکاران قمی به رقابت‌های لیگ مردان و بانوان ایران و مسابقات نخبگان قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 25 October 2020

به گزارش تابناک قم، محمدکاظم حججی، اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی طبق تقویم سال 1399 فدراسیون و هیات‌های استانی ترای‌اتلون متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی، تا پایان مهر ماه در حالت تعلیق قرار داشت اما امیدواریم از دهه دوم آبان نخستین رویداد رسمی سال جاری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ترای‌اتلون یک رشته المپیکی است و برگزاری مسابقات مختلف موجب حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته می‌شود، بنابراین به سهم خود تلاش می‌کنیم هم در استان قم و هم در سطح کشور هماهنگ با فدراسیون این رشته، برای بازگشت برنامه‌ها به حالت طبیعی و از سرگیری فعالیت‌های ترای‌اتلون در قالب لیگ و قهرمانی کشور کمک کنیم.

رئیس هیأت ترای‌اتلون استان قم از دو اعزام این هیأت به رقابت‌های کشوری خبر داد و افزود: هیأت ترای‌اتلون (سه‌گانه) قم دهه دوم آبان‌ماه دو اعزام همزمان به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به مقصد تبریز انجام خواهد داد، در این اعزام هم ورزشکاران آقا و هم نماینده‌های هیأت در بخش بانوان به میدان می‌روند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست رقابت‌های لیگ دواتلون آقایان و بانوان فصل 1399 اضافه کرد: این مسابقات از 12 تا 16 آبان ماه به میزبانی هیأت آذربایجان غربی در شهر تبریز برگزار می‌شود و با توجه به مهلتی که فدراسیون در نظر گرفته، تمام باشگاه‌ها و هیات‌های استانی برای حضور در لیگ باید تا پنجم آبان آمادگی تیم خود را اعلام کرده و قرارداد ورزشکاران را به این فدراسیون ارسال کنند.

حججی در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی نخبگان ایران خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت ورزشکاران، یکی از نخستین مسابقات سال 99 با عنوان قهرمانی نخبگان ایران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اسامی نماینده‌های قم، خاطرنشان کرد: در بخش بانوان مسابقات لیگ خانم‌ها عابدینی‌نژاد، صفایی و ناطقی در ترکیب تیم بانوان قم به میدان می‌روند، ضمنا در لیگ آقایان تیم قم با ترکیب مظفری، زارعی، ایزدی و جهانگیری با حریفان شرکت کننده در این دوره رقابت خواهد کرد، ضمن اینکه خانم عابدینی‌نژاد نماینده قم در مسابقات نخبگان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار