رئیس هیات نظارت بر انتخابات قم گفت:‌ با همکاری خوب مردم و نامزدها تاکنون گزارشی مبنی بر انجام تخلف در روند برگزاری انتخابات دراستان دریافت نشده ‌است.
کد خبر: ۸۲۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 21 February 2020

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در حاشیه حضور در ستاد انتخابات استان در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد:‌ بسیاری از مردم قبل از شروع اخذ رای به شعب مراجعه کردند و خدا رو شکر این حضور بدون هیچ گونه مشکل و بروز تخلف، پرشور است.

وی ادامه داد:‌ هیات بازرسی انتخابات همزمان با ثبت نام نامزدها بر اساس دستورالعمل‌ها تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان قم افزود:‌ برحسن جریان برگزاری انتخابات نظارت داریم و امروز هم برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس و ۶ بازرس ویژه نیز مستقر شدند که حکمشان از سوی وزیر کشور تایید شده‌است.

بهشتی گفت: همچنین درهرمنطقه ای نیز سه تن از همکاران ما در ستاد بازرسی حاضر هستند تا نظارت بر حسن جریان برگزاری انتخابات استان قم کامل باشد.

وی بیان کرد:‌ تاکنون گزارش خاصی از بروز تخلف برای ارسال به وزارت کشور نداشتیم و هم نامزدها و هم مردم در عمل به قانون دقیق عمل کرده‌اند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان قم ادامه داد:‌ صندوق‌های اخذ رای سیار برای شهروندانی که توانایی شرکت در انتخابات را ندارند فراهم شده‌است.

وی گفت: از همه مردم قم درخواست می‌کنیم همانطور که درهمه انتخابات‌ها مشارکت مردم این استان بالاتر بوده، این حماسه آفرینی همچنان حفظ شود.

بهشتی ادامه داد:‌ با تدابیر بهداشتی انجام شده بحث استفاده از استامپ در شعب اخذ رای الزام آور نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار