کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه و تکلیف ما حمایت از قشر کارگری است، گفت: بحث اشتغال کارگران از تمام مشکلات مهمتر است، در پنج سال گذشته وزیری در این کشور وجود داشت که صنعت ساختمان را نابود کرد، صنعتی که می‌توانست بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.
کد خبر: ۸۲۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷ 15 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش انتخاباتی جامعه کارگری استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد رضائیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه تلاش می‌‎کنیم تا مشکلات مردم و بخصوص قشر کارگر روز به روز کمتر شود، اظهار کرد: ما نمی‌گوییم که مشکلات را به طور کامل برطرف می‌کنیم چراکه وعده کاری که توانایی اجرای آن‌ را نداریم را نخواهیم داد ولی تمام تلاش خود را برای کاهش این مشکلات انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در مجلس طرحی را به تصویب برسانیم که بار مالی برای دولت داشته باشد، عنوان کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام شد ظلم‌های بسیاری از سوی کارفرمایان به کارگران می‌شد و در مواردی 4 درصد بیمه را از خود کارگر می‌گرفتند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون کار قانون کاملی نیست، مطرح کرد: در مجلس دهم اکثریت طرفدار دولت بودند و نمایندگان انقلابی در اقلیت وجود داشتند و ما نمی‌توانستیم مشکلات این حوزه را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه و تکلیف ما حمایت از قشر کارگری است، خاطرنشان کرد: بحث اشتغال کارگران از تمام مشکلات مهمتر است، در پنج سال گذشته وزیری در این کشور وجود داشت که صنعت ساختمان را نابود کرد، صنعتی که می‌توانست بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

امیرآبادی فراهانی افزود: درروز استیضاح این وزیر همگان شاهد بودند که تمام نمایندگانی که این استیضاح را امضا کرده بودند پشت بنده را خالی کردند و من به تنهایی صحبت کردم، اگر آقای آخوندی استعفا نمی‌داد این مجلس توانایی استیضاح او را نداشت چراکه مجلس یک مجلس دولت نشانده بود و تنها از دولت حمایت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب برای مستضعفان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس تبعیض و فاصله‌های طبقاتی شکل گرفته است و امروز باید تلاش کنیم از این ارزش‌ها دور نشویم.

کرسی نمایندگی امانت مردم در دست ما است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرسی نمایندگی یک امانتی است که توسط مردم به ما سپرده شده است، ابراز داشت: ما نباید از این امانت به نفع خودمان و فامیل‌هایمان استفاده کنیم بلکه باید تلاش کنیم تا خدمت‌گذار مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه قوانینی که در دست ما باشد را در مجلس پیگیری خواهیم کرد، بیان داشت: مشکل سختی کار را برای کارگران پیگیری خواهیم کرد البته تا جایی که دولت نیز همراهی کند و بار مالی برای دولت نداشته باشد.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه باید آرای نمایندگان شفاف شود، تاکید کرد: امسال دوبار این موضوع در مجلس شورای اسلامی مطرح شد ولی نمایندگان رای ندادند و قبول نکردند، امیدواریم در دوره بعدی شاهد یک مجلس شفاف باشیم و نمایندگان شفافیت را از خودشان شروع کنند.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیت های فردی نماینده‌ای که می‌تواند از حقوق کارگری و مردم دفاع کند ساده زیستی است؛ نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه می‌کند قطعا به دنبال حمایت از اقشار مردم نیست بلکه می‌خواهد از جایگاه خود برای زد و بند و جبران هزینه‌ها و درآمدزایی استفاده کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با فساد در هر لباس و مقامی که باشد مبارزه خواهیم کرد، تاکید کرد: مبارزه با فساد با شعار نمی‌شود و باید به آن عمل کرد و ما این موضوع را به شما ثابت خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم در سال جدید که بودجه وارد مجلس می‌شود بتوانیم وضعیت معیشت مردم را ساماندهی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار