با انصراف ۲۹ نفر و ردصلاحیت ۲۶ نفر، در مجموع ۲ نفر برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قم تأیید صلاحیت شدند که یکی از آن‌ها آیت الله محمد یزدی است.
کد خبر: ۸۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸ 23 January 2020

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری فرماندار قم با بیان اینکه نتیجه بررسی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قم به پایان رسید، اظهار داشت: در مجموع ۲نفر برای انتخابات خبرگان رهبری استان قم تأیید صلاحیت شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که میزان منصرف شده‌ها و ردصلاحیت شده‌ها چه تعداد بود؟ گفت: از میان ۵۷ داوطلبی که در زمان ثبت‌نام، برای انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قم ثبت نام کرده بودند، ۲۹ نفر انصراف داده و ۲۶ نفر هم رد صلاحیت شدند و ۲ نفر تأیید صلاحیت شدند.

فرماندار قم در پاسخ به این سؤال که آیا یکی از این دو تأیید صلاحیت شده آیت الله محمد یزدی است؟ گفت: بله. آیت الله محمد یزدی و یک نفر دیگر تأیید صلاحیت شدند.

خاطرنشان می‌شود با رحلت آیت الله محمد مؤمن نماینده مردم استان قم در مجلس خبرگان رهبری، کرسی نمایندگی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری خالی شده است که در همین راستا انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم همزان با انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار