چهره با سابقه و پیشکسوت کشتی فرنگی استان قم با درخشش در مقابل حریفان خارجی خود به مقام قهرمانی مسابقات 2019 کشتی فرنگی پیشکسوتان دنیا دست یافت.
کد خبر: ۷۸۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸ 15 October 2019

به گزارش تابناک قم، تنها نماینده قم در مسابقات 2019 کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان حسن خدابنده‌لو بود، کشتی‌گیری که با حضور موفق و عملکرد مثبت خود در پیکارهای انتخابی مجوز این اعزام به مقصد گرجستان را کسب کرده بود و با نشان طلا برای ورزش قم افتخار آفرینی کرد.

این در حالی است که رقابت‌های 2019 کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی جهان به مدت سه روز در پنج گروه سنی به میزبانی شهر تفلیس برگزار شد و در پایان تیم منتخب کشتی ایران با کسب 9 مدال طلا، دو نشان نقره، 6 مدال برنز و کسب مجموع 357 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

حسن خدابنده‌لو فرنگی‌کار پیشکسوت قم که شهریور ماه امسال در جریان رقابت 310 کشتی‌گیر در 6 وزن گروه‌های سنی پنج‌گانه پیکارهای انتخابی تیم ملی در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران به مقام قهرمانی وزن 62 کیلوگرم رسیده بود، این بار روی تشک کشتی جهانی حریفان خود را مغلوب و نشان طلا کسب کرد.

این کشتی‌گیر که در گروه A مسابقات جهانی پیشکسوتان با حریفان خود رقابت می‌کرد در وزن 62 کیلوگرم نشان طلا را به دست آورد، در حالی که در این گروه سنی امیر فرودی در وزن 70 کیلوگرم، مرتضی حیدری در وزن 88 کیلوگرم و علیرضا اکبری در وزن 130 کیلوگرم نشان طلا گرفتند و در وزن 100 کیلوگرم محمدصادق خوشنودی به برنز بسنده کرد.

در گروه سنی B این مسابقات نیز آزاد علی‌محمدپور و رضا علی‌اصغری طلا گرفتند و فرزاد حیدری به برنز رسید، در گروه C علیرضا رسولی‌مقدم و بهاءالدین کریم‌زاده صاحب مدال طلا شدند و فرخ هدایی برنز گرفت، در گروه D جهانگیر مقدم‌نژاد به نشان طلا و اسدالله جلالی مدال برنز دست یافتند و در گروه E این رقابت‌ها علی کهن‌دل تنها نشان نقره ایران را به دست آورد و هرمز الماسی با برنز به کار خود پایان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار