آیت الله علوی گرگانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت باید با دلسوزی وتلاش مشکل گرانی اجناس را حل کند، گفت: خدمت به محرومان در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۷۱۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیت الله محمدعلی علوی گرگانی شامگاه چهارشنبه در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تأکید بر رفع مشکلات روستاییان، گفت: باید از هیچ خدمتی برای روستاییان دریغ نشود و به خوبی مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: ملت ایران به صورت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند که این امر موجب شد که رسالت و وظایف مسئولان در برابر ملت ایران سنگین‌تر شود.

استاد سطوح عالی حوزه تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه باشد این است که مسئولان هرچه در توان دارند برای رفع مشکلات جامعه انجام دهند.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات کشور را فراگرفته است که باید برای رفع سریع آنها تلاش شود.

آیت الله علوی گرگانی یکی از مشکلات را گرانی اجناس و کالاهای ضروری دانست و افزود: گرانی‌ها موجب فشار شدید به مردم شده است که باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و مسئولان وظیفه دارند اقدامات اساسی برای رفع مشکلات انجام داده تا اجناس ارزان شود.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خدمت به محرومان در اولویت قرار دارد، افزود: حضور ملت ایران در صحنه مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند تا با تلاش بیشتری به رفع مشکلات بپردازند.

وی با بیان اینکه دولت باید با دلسوزی وتلاش گرانی را از جامعه بردارد، افزود: امام علی(ع) فرمودند که مسئولان باید بدانند اگر دنیای مردم ضعیف شود دین آنها ضعیف می‌شود.

محرومیت‌زدایی از روستاهای کشور در اولویت است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز در این دیدار گفت: دولت اهتمام ویژه‌ای به ایجاد اشتغال برای روستائیان دارد و در این زمینه برنامه‌های خوبی انجام شده است.

محمد امید با بیان اینکه اشتغال روستاییان در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به مهاجرت روستاییان مسئله اشتغال آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است و دولت نیز در این زمینه منابع خوبی را اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از روستاهای کشور در اولویت است، افزود: اعتبار در نظرگرفته شده برای استان قم در طرح اشتغال پایدار روستایی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ادامه داد: نیمی از آن توسط استان جذب و برای مابقی آن نیز طرح‌هایی تدوین و به بانک‌ها داده شده است.

وی بیان کرد: تا سال آینده با انجام اقداماتی مشکل اشتغال در استان قم بر طرف خواهد شد.

امید با بیان اینکه منابع خوبی برای اشتغال روستاییان تخصیص داده شده است، افزود: اگر از منابع تخصیص داده شده به موضوع اشتغال روستاییان به خوبی استفاده شود بسیاری از مشکلات مناطق محروم و روستایی کشور حل خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار