مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد؛
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از شرکت ۵ هزار و ۳۲۲ نفر در مسابقات قرآنی این مرکز خبر داد و گفت: در این مسابقات محدودیتی از نظر سنی و ملیتی وجود نداشت.
کد خبر: ۶۹۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 21 December 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی نجفی قدسی پیش از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن علامه طباطبایی اظهار داشت: این دوره از مسابقات در بخش خواهران با رقابتی فشرده و نزدیک به هم برگزار شد که ۵ هزار و ۳۲۲ نفر از سراسر کشور شرکت کردند.

وی افزود: این مسابقات ویژگی‌های خاص خودش را دارد و در این مسابقات برخلاف مسابقات سراسری قرآن کریم که از هر استان تعداد محدودی حضور می‌یابند اما در این مسابقات محدودیتی از نظر سنی و ملیتی وجود ندارد.

مدیر دارالقران علامه طباطبایی بیان داشت: همین امر موجب شد تا هزاران نفر از علاقمندان در این مسابقات شرکت کنند و خود را در یک مسابقه کشوری محک بزنند.

وی عنوان کرد: معتقدیم که باید به تمامی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی توجه داشت و نباید تنها به برگزیدگان جوایزی اهدا شود.

نجفی قدسی افزود: این مسابقات باید الگویی برای سایر مسابقات باشد و باید تدابیری اتخاذ شود تا به همه شرکت کنندگان توجه شود و از سرخوردگی آنها جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: کشف استعدادهای استانی و شهرستانی از اهداف برپایی این مسابقات قرآنی است و از طرفی قاریان و حافظان می‌توانند در این مسابقات با یکدیگر آشنا شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار