معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم مطرح کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: بیش از 400 هزار نفر به صورت مستقیم در نانوایی‌های کشور کار می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 16 November 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمدرضا هاشمی در همایش روز ملی نان در تالار مرکزی قم با اشاره به چرخه تولید نان اظهار کرد: باید از مزرعه گندم تا کارخانه آرد و نانوایی استانداردها رعایت شود تا نان با کیفیت استاندارد داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیش از 400 هزار نفر به صورت مستقیم در نانوایی‌های کشور کار می‌کنند، ایران به خودکفایی در تولید گندم رسیده است و نیازی به واردات گندم به کشور نداریم، کشورمان آذوقه کافی به مدت یک سال را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: اگر کیفیت گندم و آرد بالا نباشد، بهترین نانوایان هم نمی‌توانند که نان با کیفیت بدهند، نانوایی‌ها به دلیل ارتباطشان با مساله امنیت غذایی برای معاونت سیاسی استانداری قم اهمیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: نانوایان در ساعت‌های مختلف طول روز و شب برای تامین قوت غالب مردم تلاش می‌کنند.

محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه این همایش با اشاره به قیمت نان در استان اظهار کرد: برخی از تصمیمات باید در سطح ملی گرفته شود و حداکثر اختیار استان قم افزایش 10 درصدی قیمت نان بود که این اقدام صورت گرفت.

وی افزود: قیمت کنونی نان هزینه‌های نانوایان را پوشش نمی‌دهد، به دنبال حفظ حقوق نانوایان هستیم، نانوایان در نقاط مختلف استان قم به مردم خدمت و قوت غالب مردم را تامین می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار