رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذائی قم:
از مدیران استان که از ابتدای این طرح مساعدت های لازم را داشته خواستاریم در رفع سریع مشکل و واگذاری زمین با هدف حمایت از این طرح بزرگ استانی و ایجاد شهرک تخصصی بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی قم اقدام کنند.
کد خبر: ۶۷۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم صحفی رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی قم گفت: طرح بزرگ احداث شهرک بنکداران و انتقال عمده فروشان از هسته مرکزی شهر با ساخت چند سالن آغاز شده است ولی مدتی است که بدلایلی واگذاری زمین به بنکداران متوقف شده است.

وی افزود: این طرح بزرگ که سبب ایجاد انبارهای بزرگ و تامین دپو مناسب کالاهای اساسی استان و عدم تردد و تخلیه و بارگیری انواع تریلی و کامیون در سطح شهر می شود و عمده فروشان از مناطق پرتردد شهر از جمله خیابان هدف و مولوی و ... به شهرک منتقل می شوند، نباید بدلیل نگرش های مختلف سازمانی و اداری با مشکل مواجه گردد و سبب دلسردی اعضای این اتحادیه و کند شدن روند ساخت شهرک تخصصی بنکداران گردد.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی قم ادامه داد: شایسته است با نگرش فرا دستگاهی و با هدف همکاری و مساعدت در اجرای طرح های توسعه محور استان همه ادارات همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: اعضای این اتحادیه که توزیع کننده کلیه اقلام مواد غذائی، بهداشتی و لبنیات می باشند به دعوت اتحادیه و با همکاری مدیران استان اقدام به خرید زمین در شهرک نموده و طی چندین ماه گذشته با مشکل عدم واگذاری مواجه شدیم و تعدادی از اعضا موفق به خرید زمین نشدند و روند ساخت و ساز نیز با تاخیر مواجه شده است.

صحفی تصریح کرد: از مدیران استان که از ابتدای این طرح مساعدت های لازم را داشته خواستاریم در رفع سریع مشکل و واگذاری زمین با هدف حمایت از این طرح بزرگ استانی و ایجاد شهرک تخصصی بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی قم اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید عطائی
|
United Kingdom
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
انتقال عمده فروشان به شهرک جزء کارهای بسیار لازم است . ما ساکنین در خیابان مولوی نه شب و نه روز از دست تریلی و کامیون و تخلیه و صدای داد و بیداد کارگرها و نیسان ها اصلا آرامش نداریم . شبها تا صبح بار خالی می کنند .مسیر تردد آمبولانس های بیمارستان گلپایگانی را هم تریلی مسدود می کند و آمبولانس آژیر می کشد ولی راه باز نمیشود .
لطفا پیگیری کنید خدا خیرتان بده . که عمده فروشها زودتر بروند خارج از شهر .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار