همزمان با ۱۳ آبان؛
مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹ 05 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، دانش آموزان انقلابی و بسیجی قم صبح یکشنبه همزمان با ۱۳ آبان‌ماه سالروز شهادت جمعی از دانش آموزان، سالروز تبعید امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی، از مدارس خود از نقاط مختلف شهر به سمت میدان روح الله و بیت امام راحل در قم حرکت کردند و پس از تجمع در این مکان همراه با اقشار مختلف مردم قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی حماسی علاوه بر دانش آموزان، جمعی از طلاب و اساتید حوزه، دانشجویان، بسیجیان،‌ فرهنگیان، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، سید مهدی صادقی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی قم و مسئولان استان نیز حضور داشتند.

راهپیمایی کنندگان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه»، «ذلت نمی‌پذیریم هیهات من الذله»، «‌ما وارث حسینیم هیهات من الذله»،‌ انزجار خود از مستکبران و جنایتکاران جهان به ویژه آمریکا و رژیم اشغالکر قدس را اعلام کردند.

دانش آموزان قمی همچنین همراه خود پلاکارهایی حمل کردند که بر روی آنها شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»،‌ «۱۳ آبان سیلی جوانان ایرانی به آمریکا»، «سازش نمی‌پذیریم»، «۱۳ آبان روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکاست» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» نوشته شده بود.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم همچنین در این راهپیمایی با تأکید بر مقاوت در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمن، هرگونه سازش و تسلیم و مذاکره با دولتمردان آمریکایی را محکوم کردند.

قرائت بیانیه و سخنرانی حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) بخش پایانی راهپیمایی روز دانش آموز در قم است.

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امروز در بخش‌ها و شهرهای دیگر استان قم نیز برگزار شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
به سلامتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار