آیت‌الله شبیری زنجانی تنها به خاطر روابط فامیلی با عبدالله نوری، دعوت منزل او را پذیرفته و اطلاعی از دیگر میهمانان حاضر در منزل ایشان نداشته.
کد خبر: ۶۷۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۲ 02 November 2018

به گزارش تابناک قم، روزنامه کیهان در خبری به نقل از جهان نیوز نوشت: آیت‌الله شبیری زنجانی تنها به خاطر روابط فامیلی با عبدالله نوری، دعوت منزل او را پذیرفته و اطلاعی از دیگر میهمانان حاضر در منزل ایشان نداشته و در ابتدای دعوت چنین مسئله‌ای مطرح نبوده است.

آیت‌الله شبیری‌زنجانی از انتشار خبر این میهمانی ناراحت هستند و قبل از این نیز خواستار عدم انتشار رسانه‌ای این دیدار بوده‌اند. برخی خبر‌ها حاکی از این است که حلقه نفاق شامل محمد خاتمی، عبدالله نوری و کرباسچی، آیت‌الله شبیری زنجانی را در ماجرای ملاقات اخیر مقابل عمل انجام شده و در رودربایستی قرار داده‌اند.

اما فارغ از صحت و سقم این خبر، ایشان مشخصا از خاتمی توضیح بخواهد که آیا بار‌ها در جلسات خصوصی گفته که ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ دروغ بود یا نه؟ اگر گفته - که بار‌ها اذعان کرده و مشابه همین اعتراف را تاج‌زاده در ویدئوی معروف دارد - چرا با یک پیش‌فرض دروغ و علم به دروغ بودن مدعای تقلب، ۸ ماه در مرکزیت مجمع روحانیون، نقش هیزم‌کشی برای آشوب و ناامنی را در خدمت نقشه براندازی اسلام و جمهوری اسلامی (به نیابت از آمریکا و انگلیس و اسرائیل) ایفا کرده‌اند؟ قطعا با صحنه‌سازی و گرفتن عکس با یکی از مراجع نمی‌توان آن جنایت‌ها و خیانت‌های مسلم، ازجمله زیر پا گذاشتن حقوق ۲۴/۵ میلیون نفر و ظلم و تهمت به نظام اسلامی، و گستاخ و امیدوار کردن دشمنان یک ملت را لاپوشانی کرد و اصطلاحا غسل تعمید انجام داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
به هر دلیلی که دیدار داشته . چهره واقعی و خبیث خیلی ها آشکار شد که مرجعیت و غیره بهانه ایی بیش نیست و تا وقتی مطابق میل آنها عمل کنند احترام دارند والا فلا .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار