با پايان رقابت‌هاي مرحله دوم
دووميداني‌كاران استان قم موفق به كسب 6 عنوان اول تا سوم رقابت‌هاي مرحله دوم فصل 1397 ليگ دووميداني باشگاه‌هاي كشور شدند.
کد خبر: ۶۶۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 16 October 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که این روزها حواس تمامی علاقمندان به دوومیدانی در استان قم به بازی‌های المپیک 2018 جوانان جهان در کشور آرژانتین و نتیجه نهایی حضور تنها ملی‌پوش دوومیدانی قم در این بازی‌ها یعنی مهدی رضایی معطوف است، دیگر چهره‌های موفق دوومیدانی قم در لیگ درخشیدند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون دوومیدانی، دومین مرحله فصل 1397 مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران و با حضور 235 دوومیدانی‌کار در قالب 10 تیم باشگاهی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در حالی که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران، آسان پرداخت، نفت تهران، نیروی زمینی، دانشگاه یزد، مقاومت تهران، عقاب نیروی هوایی، رهای کیش، اداره بهداشت نیروی هوایی، منطقه آزاد اروند و آکادمی تکنیک سمنان در این لیگ حضور دارند، 6 دوومیدانی‌کار قم در ترکیب تیم‌های آسان پرداخت، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفته و موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

با احتساب امتیازات این مرحله و نتایج مرحله قبل، تیم آسان پرداخت با 357 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت و تیم‌های استقلال تهران با 328 امتیاز، ذوب‌آهن اصفهان با 316.5 امتیاز و نفت تهران با 244 امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم به کار خود پایان دادند.

چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در این مسابقات علی سلامتیان، محمدمحسن ربانی، رضا ملک‌پور، میلاد دریساوی، محمدرضا فریدی و محمدحسین اسکندری بودند که در رشته‌های 110 متر با مانع، پرش با نیزه، 400 متر با مانع، 100 متر، پرتاب وزنه و پرش سه‌گام عنوان کسب کردند.

در رشته پرش با نیزه محمدمحسن ربانی با رکورد 4 متر و 40 سانتیمتر نایب‌قهرمان شد، در رشته 400 متر با مانع رضا ملک‌پور با 50 ثانیه و 92 صدم ثانیه روی سکوی نخست ایستاد، در رشته 200 متر محمدرضا فریدی از تیم ذوب‌آهن با زمان 21 ثانیه و 59 صدم ثانیه مقام سوم را به خود اختصاص داد

در رشته پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری از تیم آسان پرداخت با 18 متر و 58 سانتیمتر نایب‌قهرمان شد، در رشته پرش سه‌گام میلاد دریساوی با 14 متر و 98 سانتیمتر به مقام سوم بسنده کرد و در رشته 110 متر با مانع علی سلامتیان از تیم ذوب‌آهن با رکورد 14 ثانیه و 79 صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار