استاندار قم:
استاندارقم با اشاره به اینکه سردادن هر نغمه ای که به کشور و نظام لطمه ای وارد کند نادرست است ، گفت: دراین زمینه باید دقت کنیم چرا که هر کلام و حرفی که دستاویزی برای دشمن باشد به اعتماد مردم خدشه وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 08 August 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی عصر سه شنبه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش قم در تالار امام جواد (ع) استانداری افزود: همگان باید در این شرایط به سمت ایجاد هماهنگی ، انسجام و هم افزایی در بین آحاد جامعه حرکت کنند.

وی وحدت و همدلی را مهمترین موضوع حال حاضر کشور دانست و گفت: هم اکنون در شرایطی نیستیم که دست به رقابت های سیاسی با یکدیگر بزنیم.

وی درادامه با تبریک روز خبرنگاران به همه اهالی قلم و رسانه گفت: خبرنگاران در ارتقاء و تقویت اعتماد عمومی جامعه به مسئولان نقش حساس و تاثیرگذاری دارند.

استاندار قم افزود: امروز با توجه به افزایش توطئه ها و دشمنی های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی کسانی که در حوزه رسانه و برقراری ارتباط و انعکاس اخبار به مردم ایفای نقش می کنند، مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه چند تن از دیپلمات های جمهوری اسلامی در هفدهم مردادماه 1377 در جریان حمله تروریست های طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید.

همچنین در این جلسه از بهار رادمهر دارنده رتبه سوم ریاضی کشور در آزمون سراسرس سال 97 تجلیل به عمل آمد.

استاندار قم همچنین تلاش و پشتکار این دانش آموز موفق استان را ستود و گفت: حمایت های خانواده بویژه مادر به عنوان محور عشق و محبت در کسب این مقام که افتخار بزرگی برای قم محسوب می شود، نقش بسزایی داشته است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار