با استقبال پرشور خانواده‌ها ؛
جشن پرواز بادبادک‌ها در میان استقبال پرشور خانواده‌های قمی در بوستان جوان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 04 August 2018

به گزارش تابناک قم، جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها از عصر جمعه در بوستان جوان قم و در حاشیه دریاچه مصنوعی جوان به انجام رسید و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

در این جشن که با هدف افزایش نشاط عمومی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با همکاری هیئت ورزش همگانی استان قم برگزار شد جمع قابل توجهی از خانواده‌ها با حضور در بوستان جوان، آسمان این منطقه را با انواع بادبادک‌ها، رنگین کردند.

حضور اقشار مختلف مردم و مشارکت افرادی از سنین مختلف از کودکان تا پدران و مادران در جشن پرواز بادبادک‌ها صحنه‌های زیبایی را در حاشیه دریاچه جوان خلق کرد. بادبادک‌های این مراسم به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته بود.

 همچنین در پایان این جشن، طی مراسمی متنوع که تا غروب آفتاب به طول انجامید به صورت قرعه کشی، هدایایی به تعدادی از شرکت کنندگان حاضر در جشن پرواز بادبادک‌ها اهدا شد. اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، ورزش باستانی کودکان و حرکات ورزشی رزمی و پارکور بخشی از مراسم پایانی جشن پرواز بادبادک‌ها بود که فضای پرشوری در محل برگزاری مراسم ایجاد کرد.

در این مراسم، مهدی کریمی مسئول اداره ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اسماعیل زند رئیس هیئت ورزش همگانی استان قم، امیر فردی داور بین المللی ورزش‌های باستانی و محمد شایگان قهرمان ملی کاراته استان قم حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار