رئيس هیأت شطرنج استان قم خبر داد
رئيس هیأت شطرنج استان قم از برگزاري پيكارهاي شطرنج قهرماني مردان قم و تجليل از حاميان اين رشته ورزشي خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 13 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین رحمتی‌نشاط اظهار کرد: رقابت‌های شطرنج قهرمانی مردان قم یک هفته به میزبانی سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان به طول انجامید و شطرنج‌بازان در یک جدول سوئیسی در هفت دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به حضور 25 شطرنج‌باز در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: در طول برگزاری این مسابقات شاهد رقابت جذاب شطرنج‌بازانی بودیم، ضمن اینکه علاوه بر قهرمانان این رشته، شطرنج‌بازان پیشکسوت و بازیکنان برتر استان نیز با حضور خود سطح کیفی رقابت‌ها را بالا برده بودند.

رئیس هیأت شطرنج استان قم افزود: مسوولیت قضاوت این مسابقات در یک جدول سوئیسی هفت مرحله‌ای بر عهده داور بین‌المللی شطرنج قم و کشورمان یعنی محمدرضا لاجوردی‌زاده بود، داوری که در سال‌های اخیر قضاوت در میادین مختلف داخلی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در روز پایانی این مسابقات 6 نفر برتر معرفی و تجلیل شدند، در حالی که عنوان قهرمانی به مصطفی سخایی رسید، سیدحسن مهدوی در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم نصیب امید خلیفات شد، ضمن اینکه محمد چوداران، محمدمهدی بیگدلی و مجید برزونژاد در رده‌های چهارم تا ششم ایستادند.

رحمتی‌نشاط با بیان اینکه شطرنج قم برای پیشرفت ظریفیت بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: در حال حاضر نیاز به یک مکان ورزشی بزرگ‌تر و البته امکانات بیشتر داریم، ضمن اینکه در صورت حمایت مالی از این رشته، قطعا شطرنج‌بازان قم در میادین کشوری و بین‌المللی خواهند درخشید.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های این مسابقات، در پایان اظهار کرد: در مراسم پایانی این پیکارها از دو حامی شطرنج قم که در واقع خیّرین پشتیبان این رشته ورزشی هستند یعنی سیدجعفر محسنی و محمدرضا لاجوردی‌زاده تجلیل به عمل آمد.

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار