تكواندوكاران استان قم نخستين گام خود را در دوره جديد مسابقات ليگ تكواندو رده سني خردسالان پسران باشگاه‌هاي كشور لرزان برداشتند.
کد خبر: ۶۲۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 12 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های تکواندو در رده سنی خردسالان به نمایندگی از هیأت تکواندو قم راهی دوره جدید رقابت‌های لیگ منطقه‌ای تکواندو خردسالان ایران شده بود، این تیم گام نخست را با دو باخت غیر منتظره برداشت.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته اول و دوم فصل جدید لیگ منطقه دو تکواندو رده سنی خردسالان پسر ایران به میزبانی تهران در خانه تکواندو و به میزبانی سه نماینده این شهر یعنی هیأت تکواندو بهارستان، هیأت تکواندو شمال‌شرق و هیأت فرمانیه به انجام رسید.

در این پیکارها مجموعا 61 تکواندوکار از تهران، البرز، قزوین، قم، مازندران و سمنان در ترکیب هشت تیم جوانه البرز، یاری، هیأت فرمانیه، هیأت تکواندو بهارستان، هیأت تکواندو شمال‌شرق، هیأت تکواندو شهرستان محمدیه، هیأت تکواندو تهران و هیأت تکواندو مازندران به میدان رفتند.

با پایان دیدارهای دو هفته آغازین لیگ تکواندو خردسالان پسر کشور، تیم فرمانیه با کسب 6 امتیاز و تفاضل مثبت 10 در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت، تیم یاری با همین عملکرد رده دوم را به خود اختصاص داد و تیم هیأت تکواندو شمال‌شرق با کسب چهار امتیاز سوم شد.

تیم منتخب هیأت تکواندو قم در این دو هفته عملکرد خوبی نداشت زیرا در گام نخست برابر تیم هیأت تکواندو شهرستان محمدیه در پایان 10 وزن رقابت، با نتیجه سنگین هشت بر دو شکست خورد و در دومین رقابت‌ خود نیز به تیم هیأت تکواندو مازندران 10 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در هفته نخست این مسابقات تیم‌های باشگاه یاری، هیأت تکواندو شمال‌شرق، هیأت تکواندو محمدیه و فرمانیه موفق به شکست حریفان خود شدند و دیدارهای هفته دوم با برتری تیم‌های فرمانیه، هیأت مازندران، باشگاه یاری و تساوی تیم‌های هیأت بهارستان و هیأت شمال‌شرق به پایان رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار