دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم گفت: امسال با هماهنگی ۵ نهاد تبلیغی اعزام مبلغ در ماه رمضان انجام شد و ۱۶۰ مبلغ تفسیر قرآن کریم به سراسر کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۲۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 29 June 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید مرتضی میر کتولی در مراسم اختتامیه طرح اعزام مفسر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مجمع عالی تفسیر اعزام مبلغین قرآن کریم به سراسر کشور است.

وی با اشاره به برنامه‌های اعزام مبلغ در ماه تابستان افزود: در نخستین سال فعالیت مجمع عالی تفسیر برای 30 بقعه متبرک 30 استان مبلغ تفسیر قرآن کریم اعزام کردیم.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم تصریح کرد: در جلسه ای که با رئیس سازمان تبلیغات برگزار شد در راستای اعزام مبلغ برنامه ریزی شد و به برنامه جامع مناسبی دست پیدا کردیم.

میر کتولی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ با مشکل کمبود بودجه روبرو شده است و تلاش کردیم با کمک از نهادهای دیگر در این زمینه اقدام کنیم، دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدارک دیده است و با هماهنگی این سازمان تلاش می‌کنیم مبلغ به سراسر کشور اعزام کنیم.

وی بیان کرد: از سالی که دبیر مجمع عالی تفسیر فعالیت‌های خود را آغاز کرد هر سال مبلغان مفسر تفسیر قرآن کریم را به سراسر کشور اعزام کردیم و امسال با هماهنگی 5 نهاد تبلیغی اعزام مبلغ در ماه رمضان انجام شد و 160 مبلغ تفسیر قرآن کریم به سراسر کشور اعزام شدند.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مجمع عالی تفسیر در ماه رمضان در 50 مسجد تهران درس تفسیر قرآن کریم برپا شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار