رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت:قوی‌ترین مردان و زنان استان به مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم؛توکلی،رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم از اعزام قوی‌ترین مردان و زنان قم به مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور خبر داد.

وی افزود: رشته طناب کشی یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی است که مسابقات آن به صورت همه ساله و در ۲ بخش مجزای مردان و زنان برگزار می‌شود و استان قم امسال هم در بخش مردان و هم در بخش زنان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم خاطر نشان کرد: بر این اساس مسابقات طناب کشی مردان کشور به میزبانی شوشتر در استان خوزستان برگزار می‌شود و تیم طناب کشی استان قم با ترکیب قوی‌ترین ها، با ۸ ورزشکار عازم محل برگزاری این مسابقات شد تا برای حضور بر روی سکو تلاش کند.

توکلی گفت: تیم طناب کشی قم در این مسابقات با ترکیب سعید اسماعیل سعادت، حمید یزدی، مجتبی کاسب‌سعادتی، قاسم سعادت خانی، ولی‌الله فتوحی، علی سعادتمند، علی موسوی و محمدرضا سعادت خانی مسابقه می‌دهد و مربیگری و سرپستی این تیم بر عهده مصطفی گودرزی است.

وی بیان کرد: در بخش زنان نیز تیم طناب کشی استان قم راهی با ۹ ورزشکار و یک مربی راهی مسابقات قهرمانی کشور در شوشتر خواهد شد که این تیم نیز برای موفقیت انگیزه دارد و امیدوار به موفقیت این تیم هستیم گرچه تیم قم کار سختی در پیش خواهد داشت.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم عنوان کرد: سارا زند، رضوان زند، فاطمه زند، ندا زند، معصومه عبدالحسینی، معصومه کریمی، فرزانه صادقی، زینب قاسمی و فرشته طالبی نفراتی هستند که در قالب تیم طناب‌کشی بانوان استان قم راهی شوشتر در استان خوزستان شدند تا در رقابت‌های قهرمانی کشور با رقبای خود دیدار کنند.

توکلی گفت: به دنبال توسعه بیشتر در رشته‌هایی چون بیس بال، راگبی ، کریکت، سافت بال، فلوربال، ورزش‌های هوایی و دارت هستیم و خوشبختانه قم در زمره استان‌هایی است که رشته‌های ورزشی در حال توسعه در آن با استقبال مواجه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار