با پایان دیدارهای هفته چهارم رقم خورد
چهارمين هفته مسابقات باشگاهي ليگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال با انجام پنج مسابقه و صدرنشینی تیم منتظران در قم به پایان رسید.
کد خبر: ۵۶۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، با برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم 10 تیم در مسابقات فصل 1396 لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های این استان حضور دارند و برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز رقابت می‌کنند.

بازی‌های هفته چهارم این لیگ با برگزاری پنج بازی در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم به انجام رسید و در هفته‌ای که تیم‌های فوتسال آرش، میلاد نور، مرصاد، منتظران و شهرداری موفق به شکست حریفان خود شدند، در پنج بازی 26 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌های مهدی‌یار و آرش برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان تیم آرش با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد، دومین بازی را تیم‌های نبرد و منتظران انجام دادند که در این دیدار تیم صدرنشین منتظران برای حفظ جایگاه خود جشنواره گل به راه انداخت و 6 بر صفر حریف را در هم کوبید.

تیم‌های فوتسال نونهالان باشگاه الوند و میلاد نور سومین مسابقه هفته چهارم لیگ زیر 14 سال قم را برگزار کردند و در پایان میلاد نور با نتیجه دو بر یک پیروز شد، در دیگر دیگر این هفته شهرداری قم با المپیاد دیداری فوق‌العاده جذاب برگزار کرد و با چهار گل پیروز شد تا از انتهای جدول رده‌بندی جدا شود.

تیم‌های فوتسال هنرجو و مرصاد نیز این هفته یکی از بازی‌های پرگل و جذاب را به نمایش گذاشتند که در پایان این بازی حساس و نفس‌گیر تیم مرصاد با نتیجه سه بر دو صاحب برتری شد تا در پایان دیدارهای این هفته تیم منتظران با کسب 12 امتیاز حاصل از چهار برد متوالی با 15 گل زده و بدون گل خورده صدر جدول را برای خود حفظ کند.

مرصاد با هشت امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد، الوند با هفت امتیاز سوم است، آرش با هفت امتیاز، هنرجو با 6 امتیاز، مهدی‌یار با پنج امتیاز، میلاد نور با چهار امتیاز، شهرداری با سه امتیاز، نبرد با سه امتیاز و المپیاد با یک امتیاز در رده‌های چهارم تا دهم ایستاده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار