در مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور؛
دبیر هیئت کشتی استان قم از کسب یک مدال طلا و یک برنز توسط فرنگی کاران قم در مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار داشت: رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی جوانان کشور «گرامیداشت جان‌باختگان کشتی سانچی» روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم کشتی فرنگی استان قم صاحب ۲ مدال شد به طوری که در دسته ۵۵ کیلوگرم مهدی قربانی از قم موفق شد در دیدار نهایی مهدی سعادتی فر از گلستان را شکست دهد و مدال طلای این مسابقات را بر گردن بیاویزد ضمن این که ابوالفضل چرخ زرین دیگر نماینده قم در این وزن بود.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز رضا مردی کشتی گیر جوان و جویای نام استان قم که سابقه کسب مدال آسیایی نیز دارد پس از مهدی محسن نژاد و وحید هیکی هر دو از خوزستان به مقام سوم رسید و مدال برنز را به دست آورد و حمید سعادتی به عنوان دومین نماینده قم در این دسته نیز با حریفان سرشاخ شد.

رضایی بیان داشت: در دسته ۷۲ کیلوگرم نیز محمدرضا شفاهی نماینده استان قم بود که در پایان با کسب رتبه پنجم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد اما میثم نادری دومین کشتی گیر قم در این وزن در بین ۱۰ نفر برتر قرار نگرفت و در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی قربان زاده از قم به مقام هشتم رسید.

وی عنوان کرد: در دسته منهای ۶۳ کیلوگرم علیرضا آریا مهر برای قم روی تشک رفت و در منهای ۶۷ کیلو ابوالفضل زینتی رفاه و مصطفی هاشمی سخا نمایندگان قم بودند و در منهای ۷۷ کیلو امیر عباس مرادی و محمد فردوسی و در منهای ۸۲ کیلو امیر قرنلی از قم به موفقیتی دست نیافتند.

دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به تلاش قم برای میزبانی از مسابقات کشتی جام یادگار امام تصریح کرد: میزبانی مجدد قم از این رویداد بین المللی نیازمند حمایت عملی مسئولان ورزشی و استانی است و ما امید زیادی داریم که قم باز هم بتواند از این رخداد بزرگ کشتی میزبانی کند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار